Nedávno jsme zveřejnili informaci o novém specializovaném školení Digitální marketing dle ECDL, které je vhodné do POVEZ II výzva 2, a z několika důvodů. Za prvé – nejedná se o běžné školení, ale o specializované školení, které pomáhá zaměstnancům naučit se vše potřebné pro to, aby mohli správně a efektivně fungovat v prostředí internetu. Druhým důvodem je délka školení – 40 hod v 5 dnech (1 hodina = 60 minut). Podle našich dosavadních zkušeností, je vhodnější realizovat školení jeden den v týdnu, aby měli účastníci možnost nové informace „vstřebat“ a případně si je i prakticky vyzkoušet s možností následné konzultace s lektorem.
Co je to ECDL?
Koncept ECDL (European Computer Driving Licence) pochází z Irska a je zaměřen na digitální gramotnost, kde definuje co je potřeba znát a umět, abychom mohli říci, že jsme digitálně gramotní, a dále také poskytuje nástroj pro jeho ověření. Základní koncept obsahoval 7 modulů, které byly zaměřeny na práci s kancelářským software, ale jak postupovala doba tak se koncept ECDL rozšiřoval. Aktuální přehled modulů najdete na oficiálních stránkách ECDL. Naše společnost aplikuje koncept ECDL už více jak 10 let v České republice a patříme mezi několik vybraných společností, které s ECDL úzce spolupracují. V poslední době jsme se podíleli také na lokalizaci sylabu pro ECDL M18 Digitální marketing (Využívání digitálních technologií v marketingu).
Nový kurz Digitální marketing dle ECDL
Připravili jsme pro Vás nový kurz, který je postaven právě na sylabu modulu M18 ECDL. Tento kurz jsme pojmenovali Digitální marketing dle ECDL a popis kurzu můžete nalézt buď na firemních stránkách nebo produktových digitalni-marketer.cz. Jedná se o 40 hod kurz, kdy se v průběhu 5 dnů seznámíte se všemi podstatnými informacemi z oblasti digitálního marketingu.
Obsah kurzu – tématické celky
- Den – Úvod do digitální ho marketingu
- Den – Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing) – SEO a PPC
- Den – Email marketing
- Den – Firemní sociální sítě – Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
- Den – Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
Během školení si projdeme a seznámíme se s aktuálními trendy i praktickými činnostmi v konkrétních službách jako je například MailChimp pro email marketing. Dále si ukážeme reklamní systémy Google AdWords, Seznam Sklik či Facebook reklamní systém. Součástí marketingu přes vyhledávače je i část SEO, neboli zaměření se na to, co je důležité mít na svých stránkách, co si zkontrolovat a co vyhledávače vyžadují. A na závěr si projdeme nástroj Google Analytics, jak ho propojit s Google Search Console nebo Google AdWords, jak si správně nastavit profil a především, jak číst data, které nám Google Analytika poskytne, neboli jak data interpretovat.