Kurz Asistentka, sekretářka

Kurz Asistentka, sekretářka je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT a je realizován v souladu se standardy Národní soustavy kvalifikací.

Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka.

Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.

 

Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:

  • Vedení administrativy.
  • Uplatňování firemních procesů.
  • Komunikační dovednosti.
  • Zásady společenského chování a vystupování.
  • Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji.

 

Získané kompetence:

  • Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce).
  • Uspokojování zákaznických potřeb.
  • Řešení problémů.
  • Plánování a organizování práce.
  • Komunikace s obchodními partnery.
  • Získávání a orientace v informacích .

 

Vstupní požadavky:

  • 18 let.
  • Základní vzdělání.

 

Způsob ukončení a výstupní doklad:

  • Zkouška profesní kvalifikace.
  • Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu Asistentka, sekretářka.

 

Získané znalosti: 

  • zpracování dat s využitím textového editoru, tabulkového procesoru, prezentace a internetu.
  • náležitosti a formy zápisu z průběhu pracovní porady.
  • vyřizování korespondence a vyhotovit podnikové písemnosti.
  • znalost využívání elektronické pošty a komunikace prostřednictvím datových schránek.
  • základy řízení a organizace práce v sekretariátu.
  • zajišťování kancelářského vybavení, materiálu a potřeb sekretariátu.
  • znalost povinností organizace v oblasti BOZP a po vůči zaměstnancům.
  • principy řízení organizace.
  • znalost obecných zásad firemní kultury a její aplikace.
  • pravidla efektivního telefonování.
  • schopnost řešení konfliktů souvisejících s plněním úkolů sekretářky.
  • základní pravidla společenského kontaktu.
  • základní společenské akce.
  • zásady sebeprezentace v rámci firmy.
  • základní pravidla gastronomie.
  • pravidla evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů.
  • znalost systémů vedení spisové služby.
  • základní pravidla a postupy skartačních řízení, zákon o archivaci.
  • znalost zákona o ochraně osobních údajů.

 

Získané dovednosti:

  • orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji.
  • vedení administrativy.
  • příprava podkladů a formálních dokumentů.
  • uplatňování firemních procesů.
  • počítačová způsobilost.
  • ekonomické povědomí.
  • právní povědomí.

 

   Cena a délka kurz:

Cena kurzu pro veřejnost je 10.880 Kč + 0 % DPH.

Délka kurzu je 80 – 120 hodin.

 

https://centrum-vzdelavani.cz/